• Watch Out est une agence de talents visuels dédiée dans la création d’images haut de gamme, puissantes et singulières.  
    Depuis plus de 20 ans, nous réunissons à Paris une constellation d’artistes visionnaires au service des plus grandes marques de luxe, de beauté, de mode et de culture.  
    Spécialiste de l’image conceptuelle, de la 3D et du Matte Painting, l’agence explore sans cesse les frontières entre photographie, art digital et narration visuelle.   
    Chaque projet est une aventure sur-mesure, du shoot à la post-production, où les techniques se croisent, se mélangent, s’inventent. 
    Maîtrise technique, exigence artistique, narration sur-mesure : chaque image naît de la rencontre entre vision créative et innovation.   
    Nous collaborons avec les plus grandes marques de luxe, de la beauté, de la mode ou de la culture, en France et à l’international. 
    Agences, annonceurs, maisons iconiques ou nouveaux créateurs : tous partagent notre goût pour l’image forte, originale et intemporelle.  
     
     
     Chez Watch Out, chaque projet est une œuvre. Chaque talent, une force. Chaque image, une signature. 
     
    Notre mission : donner vie à des univers visuels puissants, durables, et profondément humains.  

    Clients : Cartier – Lancôme – Buccellati – Kérastase – Coty – Chanel – Amnesty International – Audi – Cacharel – Disney – Eric Bompard – Givenchy – Jaeger-LeCoultre – Jeep – L’Oréal – Le Bon Marché – Nike – Panerai – Philharmonie de Paris – Roger Dubuis – Schweppes – Sea Shepherd – WWF – Lacoste…

    Awards : 

    Salamagica

    • VW Dream Pack : Bronze Print & Publishing Lions at Cannes Festival
    • Stabilo Boss : Silver Lion at Cannes Festival
    • Ecofile : Gold & Silver Outdoor Lions at Cannes Festival

    Morten Borgestad

    • Nordea : Bronze Film Lion at Cannes Festival
    • Nordea : Bronze Film Lion at Cannes Festival

    Jean Marie Vives

    • Jeep : Bronze Press Lion at Cannes Festival
    • BMW : Two Gold Lions at Cannes Festival  

    Antoine Magnien

    • Miyabi : Shortlisted at Cannes Lions
    • Amnesty International : Grand Prix of the Citizen Campaign organized by the AACC
    • Naturalia : Gold Award category use of typography in print advertising from the Club des Directeurs Artistiques
  • Watch Out is a visual talent agency dedicated to crafting high-end, powerful, and unique visuals. For over two decades, we’ve united a constellation of visionary artists in Paris, photographers, CGI experts, illustrators, matte painters, directors, and set designers, collaborating with some of the most iconic names in luxury, beauty, fashion, and culture. Specialized in conceptual creation, 3D, and matte painting, the agency continuously explores the space where photography meets digital art and visual storytelling.

    Each project is a tailor-made journey, artistic precision, from production to post, where technique meets experimentation, and boundaries are pushed.We work with agencies, brands, heritage houses, and new voices alike in France and internationally, who all share our passion for strong, original, and timeless imagery.

    We believe in the power of singular talents, in the strength of collaboration, and in the beauty of ideas brought vividly to life.

    Our mission: to bring to life powerful, lasting, and deeply human visual worlds.

    Contacts

    Agent & Producer : Anne Lecerf – anne.lecerf@watchout.fr

    Producer : Virginie Couturier – virginie@watchout.fr

    DA & Production : Maëlle Guehenneux – maelle@watchout.fr

    5, villa d’Hauterive 75019 PARIS 01 42 25 10 35

    Clients

    Cartier • Lancôme • Buccellati • Kérastase • Coty • Chanel • Amnesty International • Audi • Cacharel • Disney • Eric Bompard • Givenchy • Jaeger-LeCoultre • Jeep • L’Oréal • Le Bon Marché • Nike • Panerai • Philharmonie de Paris • Roger Dubuis • Schweppes • Sea Shepherd • WWF • Lacoste…

    Awards

    • VW Dream Pack : Bronze Print & Publishing Lions at Cannes Festival
    • Stabilo Boss : Silver Lion at Cannes Festival
    • Ecofile : Gold & Silver Outdoor Lions at Cannes Festival
    • Nordea : Bronze Film Lion at Cannes Festival
    • Jeep : Bronze Press Lion at Cannes Festival
    • BMW : Two Gold Lions at Cannes Festival
    • Miyabi : Shortlisted at Cannes Lions
    • Amnesty International : Grand Prix of the Citizen Campaign organized by the AACC
    • Naturalia : Gold Award category use of typography in print advertising from the Club des Directeurs Artistiques